Chłopiec z zespołem Downa został twarzą firmy Gerber na 2018 rok

Tegoroczną edycję konkursu na twarz firmy Gerber wygrał Lucas Warren, 18-miesięczny chłopiec z zespołem Downa. Przez cały 2018 rok będziemy oglądać jego wizerunek na etykietach słoiczków oraz na reklamach produktów jednego z najpopularniejszych producentów żywności dla dzieci.

Lucas został wybrany spośród 140 tysięcy innych dzieci zgłoszonych do konkursu organizowanego przez firmę. Jak powiedział w oświadczeniu firmy prezes Bill Partyka: Każdego roku wybieramy dziecko, które najlepiej ilustruje wieloletnią tradycję Gerber. Każde dziecko, niezależnie od tego, czy jest zdrowe czy też chore jest dzieckiem GerberFirma dziś rano ogłosiła wybór na swoim Instagramowym profilu. Zdjęcie małego Lucasa jednego dnia zyskało prawie 50 tysięcy polubień.


Oprócz dużej rozpoznawalności, Lucas i jego rodzice otrzymają za udział za reklamie produktów Gerber 50 tysięcy dolarów. Mama chłopca wyraziła nadzieję, że wygrana jej syna pomoże budować prawdziwy obraz osób żyjących z zespołem Downa. Chore dzieci powinny być akceptowane, nie na podstawie ich wyglądu, ale na podstawie tego, kim sąMamy nadzieję, że ta szansa rzuci światło na postrzeganie chorych dzieci i nauczy ludzi, że dzięki ich akceptacji i wsparciu osoby o specjalnych potrzebach mogą zmienić świat.
 

WASZE OPINIE

Ostatnio dodane