10 ciążowych super food, które działają pozytywnie na mamę i dziecko

W zdrowej i pełnej wartości odżywczych diecie przyszłej mamy nie może zabraknąć tych produktów. Ciążowe super pokarmy nie tylko dostarczają niezdbędnej energii ciężarnej, ale także realnie wpływają na zdrowy rozwój dziecka.

 

Suszone morele

Źródło: błonnik, potasu i żelaza
Działanie: wsparcie układu odpornościowego i trawiennego, zapobieganie anemii i występowania wysokiego ciśnienia
 

Banany

Źródło: węglowodanów, błonnika pokarmowego i potasu
Działanie: dostarczenie energii, ochrona oczu i serca, wsparcie działania układu trawiennego
 

Awokado

Źródło: kwasów omega 3, ponad 20 różnych witamin
Działanie: wsparcie rozwoju mózgu dziecka, utrzymanie prawidłowego ciśnienia krwi, właściwości antynowotworowe
 

Owoce jagodowe

Źródło: węglowodany, witamina C, błonnik
Działanie: wsparcie funkcjonowania dróg moczowych, nawodnienie organizmu, działanie antyoksydacyjne
 

Jogurt naturalny

Źródło: białko, wapń, potas, witaminy z grupy B, magnez
Działanie: wsparcie układu odpornościowego i utrzymanie prawidłowego rytmu trawienia, naturalne działanie probiotyczne
 

Pełne ziarna zbóż

Źródło: witaminy z grupy B - niacyna, tiamina, ryboflawina
Działanie: wsparcie rozwoju mięśni i kości dziecka, wsparcie produkcji czerwonych krwinek, ochrona serca
 

Bataty (słodkie ziemniaki)

Źródło: błonnik, beta-karoten
Działanie: usprawnienie działania układu trawiennego, utrzymanie zdrowego poziomu cukru we krwi
 

Brokuły

Źródło: kwas foliowy, potas, witamina C
Działanie: działanie oczyszczające organizm, wsparcie pracy serca i zdrowia oczu
 

Fasola

Źródło: białko, witaminy z grupy B, antyoksydanty, 
Działanie: wsparcie zdrowia serca, właściwości przeciwzapalne, obniżanie poziomu cukru we krwi
 

Jajka

Źródło: witamina E, witamina D
Działanie: wsparcie metabolizmu, układu nerwowego i trawiennego, zdrowie kości, wsparcie wchłaniania wapnia

WASZE OPINIE

Ostatnio dodane